Перші кроки у цьому напрямку, коли компанія намагалася пом'якшити політичну рекламу, почалися минулого року, нагадує techcrunch. Але нова функція дасть користувачам більше контролю над тим, які рекламні повідомлення вони бачать.

Актуально У Facebook шукають ознаки іноземного втручання у протести в США

Відповідну заяву у Facebook зробили у вівторок 16 червня. Компанія заявила, що це рішення було прийнято ще у січні, а тепер опція додається в соціальну мережу, оскільки Facebook готується до президентських виборів в 2020 році в США.

Де працюватиме функція

Опція відключення політичну реклами вже стала доступною для деяких користувачів у США. В найближчі кілька днів почнеться повномасштабне розгортання нового функціоналу — надалі функцією зможуть користуватися інші користувачі зі США. Дане нововведення стосуватиметься і соціальної мережі Instagram.

Восени 2020 року Facebook планує зробити нову опцію доступною за межами США "у країнах, де проводяться рекламні кампанії з соціальних питань, виборів і політики".