Джерело: 1 News

За словами глави Valve, команда працює над проєктом з відкритим вихідним кодом, який дозволить отримати технологію, що зчитує мозкові сигнали з високою роздільною здатністю.

Цікаво NZXT і RTFKT показали кросівки, схожі на міні-ПК з дисплеєм та копією GeForce RTX 3080

Як виглядатимуть ігрові пристрої майбутнього

Гейб Ньюелл зазначає, що розробники відеоігор обов'язково будуть використовувати одну з таких модифікованих VR-гарнітур в майбутньому, тому що вона надає дуже багато корисних даних.

Тобто, розробники зможуть використовувати дані про мозкову активність для поліпшення ігрового досвіду. Якщо геймер, наприклад, занудьгує – можна підвищити складність. Ньюелл вважає, що пристрої з таким інтерфейсом можуть надати куди більш цікавий досвід, ніж, як він сам висловився, "м'ясна периферія".

Шолом OpenBCI
Майк Амбіндер, головний експериментальний психолог Valve, грає в відеогру з шоломом OpenBCI

Візуальний досвід, який ми зможемо створити, буде куди кращим, ніж сама реальність, яка перестане бути метрикою для передачі якості візуальної точності. Реальний світ буде здаватися плоским, безбарвним і розпливчастим у порівнянні з тим, що можна створити у мозку людей,
– заявив Ньюелл.

Коли такі пристрої з'являться на споживчому ринку – поки невідомо. Однак Ньюелл вважає, що одним з перших додатків для подібних гаджетів буде покращений сон. Тобто, людина сама зможе вибирати, скільки йому потрібно сну - і яка тривалість повинна бути у його швидкої фази.