Пошуковий гігант зробить неможливим націлювання реклами на осіб, молодших 18 років. Крім того, у них з'явиться можливість видаляти свої фотографії з пошуку.

Цікаво Грайте з комфортом: ґеймерські аксесуари для тих, хто прагне перемоги

Нові правила

Оновлення політики конфіденційності запрацюють поступово – протягом найближчих місяців.

  • Тепер тагретинг реклами не можна буде налаштувати на основі віку, статі або інтересів дітей та підлітків.
  • Що стосується видалення своїх фото, то відомо, що вони не будуть видалятися з інтернету. Користувач лише зможе контролювати дані, які потрапляють в пошукову видачу. Для цього необхідно буде відправити відповідний запит.
  • Ще одна зміна стосується YouTube і налаштувань за замовчуванням. Наприклад, якщо неповнолітня особа завантажить ролик на платформу, він автоматично стане приватним, якщо окремо не вказати протилежного
  • Також за замовчуванням в налаштуваннях буде увімкнено функцію "Безпечного пошуку".

Раніше YouTube вже змінював правила роботи з контентом, заборонивши таргетовану рекламу у дитячих роликах і прибравши їх з розділу рекомендацій. Фактично, сайт почав вважати усіх глядачів такого контенту дітьми, незалежно від їхнього віку. Це призвело до фінансових втрат у деяких компаній, які, наприклад, створюють мультфільми.

Нагадаємо, до посилення захисту неповнолітніх в мережі також приєдналися компанія Apple, оголосивши про нову технологію сканування фото в iCloud і особистих повідомлень в iMessage, і соціальна мережа Facebook, яка заборонила націлювання рекламних публікацій на дітей у своїх сервісах. Крім того, нові облікові записи в Instagram будуть за замовчуванням закритими.