Про це повідомляється в офіційному блозі Facebook.

Читайте також: Популярна операційна система від Google отримає важливе оновлення

Проте, згідно із дослідженням The Diffusion Group, половина американських користувачів Facebook ніколи не чула про платформу, ще чверть чула, проте ніколи нічого там не дивилася. Близько 21% користувачів переглядає Facebook Watch щомісяця, 14% – кожного тижня, і лише 6% користувачі соцмережі використовують новий сервіс щодня.

Незважаючи на світові амбіції Facebook як стрімінгової платформи з професійним відео, чи вийде у неї досягти бажаного – велике питання.

Facebook запустила платформу Creator Studio
Facebook запустила платформу Creator Studio

Одночасно з Facebook Watch компанія також відкрила Creator Studio для всіх видавців та контент-мейкерів по всьому світу. Creator Studio – це аналог однойменного інструменту від YouTube, який дозволить створювати відеоматеріали, аналізувати їх ефективність і взаємодіяти з аудиторією на всіх майданчиках екосистеми Facebook.


Creator Studio з'явились нові функції

А щоб ще більше привабити видавців, Facebook додав нові фішки для монетизації авторських відео. Творці контенту тепер зможуть додавати в ролики рекламні вставки – інструмент називається Ad Breaks. Поки функція доступна проектам з США, Ірландії, Великобританії, Австралії та Нової Зеландії. Ще 22 країни отримають доступ у вересні.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно