main logo

Facebook

10 лист
21:21
28 жовтня засновник Facebook Марк Цукерберґ оголосив про перейменування компанії. Тепер вона називається Meta. Головна мета ребрендингу Facebook — зміцнити зв'язок компанії з новим проєктом Metaverse, "метасвіту", в якому Цукерберґ бачить майбутнє інтернету. І хоча мільйони слів уже написано про Facebook, проте ніхто не розповів усієї історії, підтверджуючи її правдивість.
2 лист
12:13
Засновник Facebook Марк Цукерберг мріє, щоб його компанію перестали сприймати винятково як соціальну мережу. Мільярдер вирішив об'єднати всі надбання, зокрема Instagram, WhatsApp та Oculus, у єдиний метавсесвіт, звідки й з'явилась нова назва Meta та логотип у вигляді кривого знака нескінченності.