Це градієнт від синього до рожевого, що за стилем нагадує позначку Instagram, передає видання The Verge.

До теми Facebook та Instagram тестують перехресну публікацію Stories в обох додатках

Новий логотип Messenger

Новий логотип Messenger / Фото theverge.com

Мета

Таким чином Facebook намагається поглибити інтеграцію усіх своїх сервісів.

Наш новий логотип відображає зрушення в майбутній обмін повідомленнями, більш динамічний, захоплюючий і інтегрований спосіб залишатися на зв'язку з близькими людьми, – сказав віцепрезидент напрямку Messenger Стен Чудновськи.

Нагадаємо, нещодавно у корпорації анонсували об'єднаний спільний чат повідомлення у Messenger та Instagram. Він стане доступним після великого оновлення Facebook.

Нові функції

Як передає ЗМІ, у додатку з'являються нові теми оформлення чатів з ширшими можливостями індивідуальних налаштувань. Стікери для селфі дадуть змогу користувачам додавати іконки до своїх зображень. Крім того, з'явиться режим зникнення, який видаляє чати.