Компанія шукає способи мінімізувати вплив нових правил конфіденційності Apple. Вона вже внесла відповідні зміни в додатки для iPhone і iPad, але так, щоб знизити шкоду рекламному бізнесу.

Цікаво Yayagram: як Telegram, але для стареньких – винахід зі штекерами, кнопками та принтером

Тактика страху

В iOS 14.5 з'явилися нові налаштування конфіденційності, які дозволяють власникам iPhone і iPad заборонити додаткам збирати їхні персональні дані. Причому відповідно до нових вимог, додатки повинні в явній формі отримувати дозвіл на збір особистих даних.

Саме тому тепер користувачі почали отримувати відповідні сповіщення про збір даних у додатках Facebook і Instagram. У таких сповіщеннях і містяться повідомлення про те, що дозвіл на збір даних допомагає залишатися сервісам безплатними.

Користувачі та ЗМІ вже прозвали це "тактикою залякування" через досить прозорий натяк: дозвольте стеження, або ми будемо змушені ввести плату за користування.