У чому проблема? Головний "ворог" електрокарів Ілона Маска – чіпи пам'яті. В електромобілях Tesla є спеціальний розділ флеш-пам'яті eMMC. У старих моделях він змонтований на платі блоку управління мультимедіа MCUv1 і упаяний безпосередньо на плату, повідомляє Tom's Hardware.

Читайте також: Nissan анонсувала свій електромобіль майбутнього: відео

Принцип роботи такого "реєстратора" полягає в тому, щоб постійно записувати дані про роботу автомобіля. Як тільки місце закінчується, інформація перезаписується поверх старої. І якщо кілька років тому програмне забезпечення Tesla, яке компанія встановлювала на свої машини, займало не так багато пам'яті, то з появою нових функцій на впаяних чіпах залишилося менше секторів під перезапис реєстраційних даних.


Чіп пам'яті в автомобілях Tesla

В результаті їх постійної експлуатації та циклічного перезапису це призводить до фізичного зносу. А як тільки флеш-пам'ять стає непрацездатною, автомобіль Tesla блокується.

Як вирішити проблему? Рішення лише одне – міняти пошкоджений чіп пам'яті. На жаль, зробити це можна лише за наявності спеціального обладнання, та й під силу така процедура далеко не кожному. Тому власники старих автомобілів Tesla, на більшість яких уже не поширюється гарантія, змушені звертатися до офіційного представництва. Заміна контролера цілком обходиться в 1 800 – 3 000 доларів.

Як вихід із ситуації один із "сірих" ремонтників запропонував записувати реєстраційні дані в оперативну пам'ять, тим самим запобігши зносу флеш-пам'яті. Для цього необхідно змінити лише кілька рядків у коді прошивки електрокара. Судячи з усього, з даною проблемою також можуть зіткнутися і власники Tesla Model 3 з контролером MCUv2.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно