Агресивними експерти вважають застосунки, що найбільше збирають і передають інформацію про своїх користувачів третім особам.

До теми Користувачі втратили 400 мільйонів доларів через підпільні підписки на смартфонах

"Нещодавно Apple оновила свою політику конфіденційності, надавши нам більше інформації про те, як різні додатки використовують наші дані, і більш чітке уявлення про те, куди йде наша інформація", – зауважили в pCloud.

Хто у рейтингу

  • Як вже було сказано, рейтинг очолив Instagram, який збирає 79% всіх особистих даних своїх користувачів, які передає третім особам. Йдеться про історію пошуку, місце розташування, контакти і фінансову інформацію.
  • Другим агресивним додатком став Facebook з показником 57%.
  • Трійку сумнівних застосунків замикає соцмережа для пошуку роботу LinkedIn.

Також у рейтинг потрапили інші популярні додатки, як Youtube (43%) та TikTok (36%). Але, як зауважили в pCloud, цим програмам далеко до Instagram.

Також важливо, що 80% додатків використовують дані про користувача для просування своїх продуктів всередині своєї системи і за її межами.