Вранці недоступним був розділ "Послуги". Додаток переходив до завантаження, однак, судячи з усього, не міг отримати інформацію з серверів.

Цікаво На розробку та модернізацію "Дії" витратили понад 76 мільйонів: яку суму виділили з бюджету

Що сталося

Деякі користувачі бачили повідомлення "На жаль, сталася помилка".

У розділі Послуги" знаходяться такі функції:

  • COVID-сертифікати,
  • Заміна посвідчення водія,
  • Податкові послуги,
  • Штрафи за порушення ПДР.

Усі вони були тимчасово недоступні.

В окремих випадках система просила повторно авторизуватися в додатку, однак при спробі це зробити виникала помилка.

Збій в додатку
Збій в додатку "Дія" / Скриншот 24 каналу

У чому причина

У зв’язку з погіршенням ковідної ситуації та переходом п’яти областей у червону зону збільшилось навантаження на реєстри, як наслідок – сервіси в застосунку можуть працювати повільно. У тому числі й СOVID-сертифікати. Команда Мінцифри працює, щоб якомога швидше розширити потужності сервісів,
– прокоментувати 24 каналу в Міністерстві цифрової трансформації України.

Мінцифри наголошує: для уникнення неочікуваних проблем із доступом до СOVID-сертифікату користувачі мають змогу видрукувати його. Як це зробити – пояснили в окремому ролику.

А для тих, хто подорожує, у всіх аеропортах України працюють представники Мінцифри, які допоможуть у розв'язанні питань щодо сертифікатів.