Про це повідомляє Appleinsider.

Читайте також: Apple опинилася в центрі скандалу

Єдиним, від чого тоді слід було відштовхуватися розробникам, була ширина клавіш, яка не повинна бути менше 44 пікселів. Недотримання цієї вимоги збільшувало ризик не потрапити по клавіші, роблячи всю клавіатуру малопридатною для використання.

Проект клавіатури, яку запропонував Косієнда для iPhone
Проект клавіатури, яку запропонував Косієнда для iPhone

Косієнда, за його словами, знайшов рішення цієї проблеми в об'єднанні кількох клавіш в одну, як це було реалізовано в кнопкових смартфонах, за тим лише винятком, що всього повинно було бути три ряди по чотири блоки в кожному. Спеціально для цієї клавіатури планувалося розробити вбудований словник, який підбирав би слова за принципом T9.

Скотт Форстолл, який тоді керував процесом розробки інтерфейсу iOS, вибрав проект Косієнди як один з кращих, проте він мав пройти затвердження Філа Шиллера і Тоні Фаделла.

Клавіатура Косієнди для iPhone мала дуже дивний вигляд
Клавіатура Косієнди для iPhone мала дуже дивний вигляд

Демонстрація проекту клавіатури Шиллеру закінчилася, ледь почавшись.

Здається, пройшло не більше двох хвилин, як Філ відклав прототип і висловив своє незадоволення. Фаделлу і зовсім знадобилося менше хвилини, щоб зрозуміти, що розробка не гідна того, щоб з'явитися в релізній версії iPhone,
– розповів Косієнда.

Як виглядала б клавіатура Косієнди на iPhone
Як виглядала б клавіатура Косієнди на iPhone

Читайте також: Камера iPhone "для бідних" буде краща, ніж у iPhone 8

Невдача змусили Косієнду переосмислити все те, чим він керувався при створенні колишньої клавіатури, і спроектувати те, що споживачам потрібно було побачити в iPhone в січні 2007 року.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно