Кратер від удару астероїда, який знищив динозаврів розташований на півострові Юкатан, Мексика, та називається Чиксулуб. Команда вчених із Південно-Західного дослідницького інституту (SwRI), Сан-Антоніо, США, об'єднала комп'ютерні моделі еволюції астероїдів зі спостереженнями за відомими астероїдами, щоб дослідити частоту таких подій та зрозуміти, звідки саме прилетів астероїд-вбивця.

Читайте за темою Скинуті з Олімпу: як закінчилося панування динозаврів

Результати дослідження американських вчених

Результати показують, що космічне тіло, ймовірно, належало до класу так званих вуглецевих хондритів.

Астероїд, який знищив динозаврів, як вважає команда вчених, прилетів до Землі з Головного поясу астероїдів, який розташований між орбітами Марса та Юпітера. Саме там розташований "дім" багатьох вуглецевих хондритів.

Щоб зрозуміти, як саме 10-кілометровий астероїд зміг змінити орбіту та досягнути Землі, вчені використали метод комп'ютерного моделювання, використавши суперкомп'ютер NASA's Pleaides.

Читайте на сайті Астероїд пришвидшив вимирання динозаврів, а не став його першопричиною: дослідження

Що дізналися науковці

Команда дослідила 130 тисяч моделей поведінки астероїдів.

• Виявилося, що під дією зіткнень та під впливом гравітації планет великі астероїди змінюють орбіту. В результаті цього вони можуть зіткнутися з Землею.
  • Комп'ютерне моделювання показало, що зіткнення з великими космічними тілами бувають приблизно 1 раз на 250 мільйонів років. Це в 10 разів частіше, ніж вважалося до цього.
  • Також виявилося, що близько половини астероїдів Головного поясу, які зіткнулися із Землею мали бути вуглецевими хондритами.