Як передає androidpolice.com, деякі банки заборонили власникам Galaxy S10 завантажувати і використовувати свої додатки з Play Store. Інші заборонили користувачам авторизуватись за допомогою відбитка пальця.
Цікаво: Samsung готує дешевшу версію флагманського смартфона Galaxy Note 10
У чім річ?
Нещодавно з’явилась інформація, що захист ультразвукового датчика відбитків пальців в серії Samsung Galaxy S10 можна легко обійти. Для цього достатньо, щоб на смартфоні була наклеєна захисна плівка.
Після цього два британських банки – NatWest і Nationwide Building Society – запровадили заходи щодо захисту коштів користувачів Galaxy. Так, додаток NatWest видалили з Play Store для власників Galaxy S10.
Інший банк Nationwide Building Society вимкнув опцію входу за відбитком пальця з програми.
Що кажуть у Samsung?
Техно 24 звернулось за коментарем до пресслужби Samsung Electronics. Там нам пояснили, що проблема з розпізнаванням відбитків пальців виникає на смартфонах Galaxy, на екранах яких встановлені несертифіковані силіконові захисні плівки.
У низці випадків проблема була обумовлена тим, що плівки певних типів заважають коректній роботі ультразвукових дактилоскопічних сенсорів, які приймають тривимірні візерунки на плівках за відбитки пальців користувача і дають змогу розблокувати пристрої, – кажуть у Samsung Electronics.
Як виправити проблему?
У компанії рекомендують власникам Galaxy використовувати тільки сертифіковану захисну плівку для екрану. Також там додали, що у найсвіжішому оновленні програмного забезпечення ця проблема буде виправлена. Оновлення має стати доступним вже найближчим часом. Тож користувачам потрібно лише оновити ПЗ.
Читайте також: Samsung закрив свій останній завод у Китаї
"Ми закликаємо користувачів не ігнорувати установку мережевих оновлень і підтверджувати їхнє автоматичне завантаження. А також відмовитися від використання несертифікованих захисних покриттів екрану до виходу оновлення, видалити старі дані сенсора і зареєструвати відбитки заново. Після його установки ми просимо користувачів переконатися, що новий "знімок" відбитка пальця відсканований коректно і повністю (в тому числі центральну і бічні частини)", – додали у пресслужбі.
Також у компанії надали номер телефону – 0 800 502 000, – за яким можна звернутись, якщо виникають проблеми із завантаженням оновлення.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно