Як повідомляє Gizmochina, генеральний менеджер з інтернет-сервісів Xiaomi розповів, що компанія планує скоротити кількість рекламних оголошень в MIUI.

Читайте також: Топовий смартфон Redmi K20 засвітився на "живих" фото

Як Xiaomi реалізує свої плани? Для цього вони мають намір використовувати спеціальні алгоритми, щоб реклама відповідала інтересам кожного конкретного користувача. Таким чином в корпорації мають намір скоротити і оптимізувати рекламні оголошення, які демонструються.

Чи зможе компанія повністю відмовитись від реклами? У Xiaomi поки не збираються повністю відмовлятися від реклами в своїх пристроях. За 2018 рік компанія заробила на її показі близько 0,71 мільярда доларів. Для порівняння, за перший квартал 2019 року загальний прибуток корпорації склав 6,33 мільярда доларів.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно