Як тепер називатиметься стрічка новин у Facebook

Назва "Новинна стрічка" використовувалася з того часу, як ця функція була вперше представлена понад 15 років тому. Тепер же назву скоротили до лаконічного "Стрічка" (Feed).

Не пропустіть Європа відповіла на погрози Meta закрити Facebook та Instagram в ЄС: що сказали міністри

Чому Meta перейменувала стрічку новин

Річ у тім, що стрічка новин втратила своє первинне значення і її стара назва не повною мірою відображає суть основного інтерфейсу соцмережі. За словами Meta, "зміна назви має краще відображати різноманітність контенту, яку люди бачать у своїх стрічках".

У службовій записці для співробітників Meta зазначила, що назва "Новинна стрічка" часто змушує людей думати, що це місце для новин, а не постів від друзів. Ребрендинг покликаний змінити сприйняття користувачами того, який контент їм пропонує соціальна мережа.

Facebook та новини

Ребрендинг відображає непрості стосунки Facebook із поширенням новин. Дослідження показали, що дезінформація на платформі отримує набагато більше уваги, ніж публікації на основі фактів. Регулюючі органи вивчають, як соцмережа ранжує контент, і як це впливає на його поширення.

Зі свого боку, Meta заявляє. що працює над скороченням політичного контенту у Facebook, оскільки її власне дослідження показало, що алгоритми стрічки можуть навіть політиків підштовхнути до радикальніших позицій.