Новий тип акумуляторів буде значно відрізнятися від існуючих батарей, заснованих на літій-залізо-фосфатних (LFP), нікель-кобальт-марганцевих (NCM) і нікель-кобальт-алюмінієвих (NCA) елементів, повідомляє Businesstimes.

Цікаво Дослідники перетворили звичайну цеглу в батарейку, щоб зберігати і передавати енергію

В ході конференції, проведеної Китайською асоціацією автовиробників в Шанхаї, виконавчий директор Мен Сянфен заявив, що нові батареї взагалі не будуть містити дорогих металів, але не назвав точну вартість перспективних акумуляторів і не розкрив подробиці про методи їх виробництва.

Кобальт і нікель - це найбільш популярні матеріали, використовувані при виготовленні акумуляторних блоків. Елементи мають високий рівень енергоефективності і не так сильно схильні до росту дендритів, як батареї з інших матеріалів. Однак відмова від ефективних елементів має свої плюси.

Переваги альтернативних технологій

По-перше, кобальтові і нікелеві шахти неодноразово опинялися в центрі гучних скандалів через сумнівні методів видобутку і дитячої праці, популярного в Республіці Конго. При цьому енергетичні гіганти відхрещуються від причетності, а в заплутаних ланцюжках поставок практично неможливо знайти винного. В кінці минулого року, через судові розгляди під удар потрапили Apple, Google і Tesla.

По-друге, акумуляторні блоки – це найдорожча частина електромобілів через використання в них рідкоземельних металів, а перехід від кобальту і нікелю до більш доступних матеріалів зробить електромобілі дешевшими, прискорить електрифікацію громадського транспорту, а також істотно здешевить проекти vTOL.

Що відомо про CATL?

Компанія виступає в ролі прямого конкурента LG Chem, Panasonic, BYD і Samsung SDI, а також співпрацює з багатьма провідними автовиробниками, включаючи Toyota, Honda, Volkswagen Group, Daimler і Tesla. З останньої у CATL найбільш теплі відносини – партнери спільно працюють над акумулятором з ресурсом в "мільйон миль" для майбутніх електромобілів Tesla. З чуток, саме CATL відповідальна за виробництво акумуляторних технологій, які будуть представлені на презентації Tesla "Battery Day", запланованої на 22 вересня.