Автономні вантажівки називаються Paccar. Вони обладнані системами автономного водіння від компанії Aurora. Курсуватимуть поки що від Далласа до Х'юстона і назад. Загальна довжина шляху – 800 кілометрів.

Цікаво Surface Pro 8 та Surface Go 3: Microsoft показала нові планшети

Деталі

Якщо випробування пройдуть успішно, мережа вантажних доставок без водіїв почне працювати до кінця 2023 року.

  • Під час тестових поїздок вантажівки будуть здійснювати два-три рейси на тиждень.
  • В кабіні при цьому сидітиме водій, який спостерігатиме за роботою системи на випадок екстрених ситуацій.
  • Компанія сподівається виявити слабкі місця і недоліки автоновних вантажівок та виправити їх.
  • Тривалість тестового періоду компанія не оголошує. Можливо, вона ще сама не визначилась і будуватиме плани з огляду на виявлені проблеми.

Влітку FedEx також уклала договір зі стартапом Nuro, який розробляє безпілотні електромобілі для перевезення пакетів і невеликих посилок. А також співпрацює з компанією DEKA, від якої отримала невеликого колісного робота для доставки посилок в межах декількох районів всередині міста. Вантажівки ж працюватимуть, судячи з усього, на великі відстані.