Про це повідомляється в статті опублікованій в Astrophysical Journal Supplements.

Читайте також: NASA відправляє місію до Сонця

Автори нової статті під керівництвом Шуо Конга з Єльського університету провели спостереження хмари Оріона А на інтерферометрі CARMA, що включає в себе 23 окремих телескопа. Вони побудували карту ділянки неба площею 2 квадратних градуса, ґрунтуючись на даних про емісійні лінії молекул 12CO, 13CO, C18O і декількох інших. Потім астрономи зіставили спостереження CARMA зі спектрами молекул CO, які були отримані приймачами, встановленими на 45-метровому телескопі Nobeyama.

В результаті вчені змогли отримати детальну карту хмари Оріона А, засновану на інтенсивності випромінювань молекул, і найдетальнішу карту "колиски" зірок з різними масами. Ці дані допоможуть у майбутньому вдосконалити моделі зореутворення, а також зрозуміти, як часто зірки народжуються в хмарі Оріона А.

Нова карта "колиски" зірок Оріон А – дивіться відео