Про це пише компанія у Alibaba у соцмережі.

Як відомо, День холостяка – це розпродаж в Китаї, на кшталт чорної п’ятниці. Його проводять 11 листопада.

Читайте також: В Україні не можуть поділити торгову марку Xiaomi: причина конфлікту

Цікаво, що перший мільярд доларів компанія заробила за хвилину і 25 секунд. Ця виручка є більшою ніж у західних інтернет-магазинів на чорну п'ятницю.

Компанія Xiaomi теж брала в розпродажу активну участь, пропонуючи покупцям свою продукцію за привабливими цінами. За даними Tmall, відомий виробник електроніки став лідером за обсягом продажів і виручки під час Дня холостяка.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно