Якщо раніше диспетчери повинні були підніматися на контрольно-диспетчерську вежу, то тепер вони працюють у гарно оснащеному залі за 140 кілометрів від аеропорту, у графстві Гемпшир.

Читайте за темою Boeing E-4 – літак "судного дня": потужні характеристики судна для ядерної битви – фото, відео

Презентація віртуальної вежі аеропорту: дивіться відео

У самому аеропорту Лондон-Сіті замість класичної диспетчерської вежі побудували нову 50-метрову башту. На ній встановлено 14 камер високої роздільної здатності, що забезпечують кут огляду у 360 градусів. Ці камери дають змогу контролювати ситуацію на злітно-посадковій смузі, рульових доріжках та у найближчому повітряному секторі. Також є можливість збільшити зображення у 30 разів, не втративши при цьому якість.

Окрім цього є дві камери з поворотно-похилим зумом, які транслюють зображення на великі екрани у Хемпширі та відтворюють бінокулярні функції звичайної диспетчерської вежі. Тобто, дивлячись на екрани, ви немов дивитись у звичайне вікно, але у вас є можливість побачити усю інформацію про літак: висоту, швидкість, номер борту.

Цікаве 2 жінки протягнули 48-тонний пасажирський літак за рекордний час: вражаюче відео

Особлива увага надається безпеці

  • Якщо одна з статичних камер вийде з ладу, то зображення з неї відразу почне дублюватися іншими.
  • У кожної камери є два джерела, завдяки яким транслюється інформація.
  • Передача сигналу з автоматизованої вежі до диспетчерів теж відбувається по двох незалежних каналах зв’язку.
  • Технологію тестували останні пів року, що підтвердило її життєздатність та ефективність.